måndag 30 juni 2008

Celebrate good times!

I lördags hade jag en liten spontanfest för att fira livets spännande vändningar och att jag kliver in på nya okända stigar.

Med mig på festen var några av mina fantastiska vänner för att dela mitt firande. Själv skålade jag i Champagne! För jag tycker att det är viktigt att fira förändringar och livet.

Stort tack till alla er som var där men även ni som inte kunde komma! Ni är helt enkelt underbara alla på ert eget vis! Tack för ert stöd, er tro på mig och all den värme ni sprider omkring er. Livet vore inte detsamma utan vänner som ni!

Tack även till alla er som jag aldrig träffat utan hittat här i bloggvärlden för era tankar och snälla ord!

Stor kram till er alla från Vida som är glad att hon har ett fint prickigt paraply i sommarregnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen