torsdag 26 juni 2008

Universum vore inte detsamma utan dig...

.. käre lillebror! Den där dagen då du föddes för 24 år sedan var jag en mycket stolt tioåring som just fått sin första lillebror. Så ett stort grattis till dig!

Jag är så lyckligt lottad som fick dig till lillebror, vem skulle jag annars ha köpt en Barcelonadräkt till när jag bodde i Spanien 1994 och du själv fyllt just tio år? Du är fantastisk på så många vis och jag är glad att du finns i mitt liv så en stor kram på din födelsedag och ännu en kram för att du är den underbara person som bara du kan vara.

Om inte du fanns vem skulle följt med mig på alla Bad Religion konserter och kunnat låttexterna till och med bättre än jag? Som av ett lyckligt sammanträffande så spelar just de i Göteborg idag och även om vi inte är där så kan jag inte låta bli att spela lite Bad Religion för dig. Det var svårt att välja bland alla godbitar men till slut så fick den bli den här!

Grattis lillebror!

4 kommentarer:

  1. ...Meeeen Liv..du får inte skriva såna här inlägg..jag gråter ju när jag läser det. *L*
    Din blogg är dagens höjdpunkt, den har verkligen en stor plats i mitt hjärta och i min vardag. Du är en underbar författare!! Sluta aldrig någonsin att skriva!!! Stor kram från Annika pannika

    SvaraRadera
  2. Tack världens mysigaste Annika! Roligt att du läser :) Det gör mig verkligen glad att du tycker om min blogg.. det värmer ända in i hjärteroten! Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fint skrivet!!

    SvaraRadera
  4. Å till alla er som undrat över min brors reaktion så fick jag följande rader:

    Men gud Liv! Hur fint skrivet var inte det då? Du e bäst ever <3

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen