torsdag 21 augusti 2008

It's a beautiful day....

Det har varit en spännande, underbar, utvecklande och fullspäckad dag. Jag är sååå lycklig!

Men jag var nervös imorse och jag har utmanat flera rädslor så jag är STOLT över mig själv när jag kryper till kojs ikväll och jag kommer nog att sova ganska ovaggat för alla intryck snurrar i huvudet nu. Det är så spännande med utbildningen och vilken fantastisk grupp jag hamnat i. Massor av möten, kunskap och klokskap. Så oerhört inspirerande och givande! Det känns så skönt att bara göra något för sin egen skull som jag sedan kommer att ha användning av såväl yrkesmässigt som privat under resten av mitt liv.

Skönt också att sen landa med UNDERBARA vänner på en god middag och känna att man är så lyckligt lottad som har dessa fantastiska människor i livet som tror på en och stöttar en. Tack för att ni finns.. ni vet precis vilka ni är. Puss på er!

Jag är lycklig och förväntansfull inför morgondagen som är dag 2 i min coachutbildning. Livet är underbart! Nu ska jag sussa sött...

5 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att höra :-) Sov gott, och dröm söta drömmar :-)

    SvaraRadera
  2. Jätteskoj att din dag blev så bra, jag hoppas dag 2 blir lika bra! Sköt om dig, och vem vet? Idag kanske är dagen som bygger resten av ditt liv :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kul att du trivs. Låter härligt.
    Ha en bra andra dag!
    kram

    SvaraRadera
  4. Men åh...det låter så intressant att jag bara smäller av. Min syster går en fyraårig utbildning till samtalsterapeut och hon har varit lika fascinerad av alla dessa möten med nya utvecklande bekantskaper och möten.

    Känner att jag sitter lite fast i min vardag...undrar om det inte börjar bli dags för mig också att göra nåt nytt och bryta lite mönster...hm..*funderar vidare*
    Berätta GÄRNA mer om din utbildning...

    Och ang att utmana sina rädslor vill jag bara säga VAR STOLT för det är modigt och stort att göra det
    Kramar
    Emma

    SvaraRadera
  5. Tack snälla ni! Självklart kommer jag att skriva mer om utbildningen! Men först ska jag landa.. tar nog några dagar.

    kramar från Vida

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen