onsdag 20 augusti 2008

Pirr i magen inför imorgon...

....för då börjar min coachkurs hos coach companion! Det ska bli så roligt och inspirerande men samtidigt är jag lite nervös. Min kontrollfreakdel gillar inte att inte veta vad som händer samtidigt som Vida älskar att inte veta vad som händer så just nu känner jag en skräckblandad förtjusning inför morgondagen. Dessutom är jag van att samtala med och coacha andra men inte att själv utsättas för det inför andra. Ska bli väldigt utvecklande med andra ord.. men man växer ju av att utmana sina rädslor så det är bara att kasta sig ut och ha tillit till att allt blir bra... för det blir det ju alltid på ett eller annat sätt. Spännande ska det bli i alla fall!

Man vet ju liksom aldrig vad som händer när man öppnar på en okänd lucka i sig själv men det är ju det som gör livet till det stora äventyr det är!

11 kommentarer:

  1. Åh vad spännande,,,jag förstår verkligen hur pirrigt det känns,,, så var det för mig också när jag började sätta mig på skolbänken igen som halv vuxen :-))

    Lycka till nu imorgon,,,det kommer att gå skitbra!

    Kramar i massor.

    SvaraRadera
  2. Lycka till imorgon. Du kommer att fixa det helt perfekt men visst är det pirrigt med nya saker. Samtidigt är det så roligt och givande med nya saker och som sagt man växer.

    SvaraRadera
  3. massa lycka till imorgon gumman! ska bli spännande och höra om din dag imorgon kväll!
    kramar i massor

    SvaraRadera
  4. Lycka till imorgon! Var stolt över att du vågar! kram!

    SvaraRadera
  5. Lycka till!! Fast jag är helt säker på att du fixar det galant!!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  6. Jag håller alla tummar för dig Liv, lycka till. Det fixar du! Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Lycka till idag!
    Kika in på min blogg....jag har en utmärkelse till dig där.=)
    Kram min vän!

    SvaraRadera
  8. Lycka till, och spännande! :) ser fram emot spännande diskussioner...för jag "bollar" gärna med dig :)så får jag fräscha upp mina coachingkunskaper :)

    SvaraRadera
  9. Det kommer att gå superbra. Det kommer att passa dig....
    GUD VAD KUL!!!!
    Ha en superbra dag!!!!

    SvaraRadera
  10. Åh vad intressant och utvecklande...Snacka om spännande. Det här är ju lite av min dröm så jag vill gärna höra hur det går sen..
    Lycka till min vän
    kramisar
    Emma

    SvaraRadera
  11. Tack! Det har varit en underbar dag!

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen