tisdag 9 september 2008

Minnet av en härlig sommardrink i somras...

... bär jag med mig då jag besöker min magiska vän idag. Hon som åker till London imorgon för att sjunga sig hes på Madonnas konsert på torsdag medan jag passar hennes katter. Idag är dock drycken hallonthé istället för sommarljuva drinkar i rött. Allt har sin tid och sin plats men vänskapen består.

Sen måste jag bara berätta att världens bästa hudterapeut Christel nu har en egen hemsida (www.christelshudvard.com) där det finns mer information om behandlingar och priser. Det kan vara värt ett besök för höstfrusna själar i Stockholmstrakten. Det får en att bli lika lycklig som man blir av en sommardrink i juli.

1 kommentar:

  1. MMM drinkarna ser goda och somriga ut,..... Men hallonte funkar också.... Mer passande nu när hösten står på tröskeln.
    Kram

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen