söndag 28 december 2008

Universum vore inte detsamma utan dig...

... allra käraste syster.

Grattis på din 33:e födelsedag och jag är så glad att just DU är min syster. Jag inspireras av din driftighet, ditt mod och din humor. Du vågar mycket som jag inte vågar och du gör det du tror på. Det är stort. Ditt varma hjärta, din slagfärdighet och din sköna personlighet slår emot dom som träffar dig. Du har en kraft och styrka som kommer att ta dig precis dit du vill.

Minns våra bilsemestrar med föräldrarna och äventyr på legoland. Jag minns även varma somrar i Dalarnas famn och någonstans kommer jag alltid att förknippa just den här låten med det och med dig (du hade den som singel och den spelades om och om igen en sommar). Därför vill jag spela den för dig innan jag sätter mig till bords för att äta av din fantastiska smörgåstårta och din cheesecake.

Varma kramar till dig Sis! Älskar dig.

6 kommentarer:

  1. Oj vilken människa i världen skulle inte bli tacksamt överlycklig att få en sån här fin födelsedagshälsning...
    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbar kärleksförklaring! Kramar...

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blir... du har hittat min "signaturmelodi".

    Vilken underbar syster du måste ha. Grattis till henne. Och dig.

    SvaraRadera
  4. Vad FINT du skriver till din syster!

    TACK för blogg utmärkelsen, du är så snäll!!!

    STOR KRAM från Eva

    SvaraRadera
  5. Vilken fin text till en älskad syster.

    SvaraRadera
  6. Jisses!! tack allra finaste storasyster! ja, tår i ögat igen då:D kram

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen