söndag 15 februari 2009

Lite nervös såhär dan före..

... min första dag på nya jobbet.

Men det hör nog till.
Framförallt är jag glad och tycker att det ska bli väldigt roligt. Det är ju viktigast.

Men visst finns nervositeten där som små fladdrande fjärilar i maggropen som så ofta förr när det är något nytt som händer. Livet är spännande helt enkelt.. och då blir det pirrigt ibland.


Nu väntar kudden för när man ska lära sig nya saker så behöver man sin sömn så att man är ett piggt litet blåbär på nya jobbet.

9 kommentarer:

  1. Önskar dig lycka till inför morgondagen, det kommer säkert gå jätte bra. Får passa på att även gratulera till det nya jobbet, som jag inte gjort ännu, och jag hoppas att du kommer stortrivas och känna att du hittat rätt. Inte för att jag är så insatt i vad det är du ska göra och vart, men det hinner jag nog få reda på så småningom. *LYCKOSPARK* // Ängla-li

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får det riktigt bra.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du fick din nattsömn! Tänker på dej idag! Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig Lycka till i Massor! Du klara det säkert Galant!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Självklart har det gått bra för dig, och kikar in för att krama om dig och säga bra jobbat!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  6. Tack alla söta..

    Kramar tillbaka

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen