torsdag 9 september 2010

Sammanställning av Augusti 2010

.. som blev årets semestermånad.

Det här hände i augusti:

* Min vän var på besök från Göteborg.

* Jag tillbringade 11 härliga dagar i Gammelstan med mormor och morfar. Älvens vatten, solvarma hallon, ett återseende, morfars barndomsvän, hantverkskraft, mormors mat och sköna stunder är minnen som jag har med mig från dessa dagar.

* En tur ut i skärgården med min kattälskande vän.

* Jag beställde ett fantastiskt armband som påminner mig om det moderna kombinerat med gammal hantverkskunskap. Jag bär det ofta, det är ett av mina favoritarmband.

* Härliga dagar i Dalarnas famn.

* Blogginspirationen vill inte riktigt infinna sig och ibland funderar jag på att sluta men så dyker det upp en tanke som orden fångar. Jag har alltid sagt att jag ska bara hålla på så länge det är kul, får se om detta bara är en tillfällig svacka eller något annat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen