onsdag 12 januari 2011

Bokcirkel och jamaicansk mat..

.. visar sig vara en skön kombination.

Jag har aldrig prövat jamaicansk mat så jag tyckte det var på tiden och bokade bord på Back a yard på Söder. Det blev en trevlig smakupplevelse, dit kommer jag att gå igen.

Underbara bokcirkelstjejerna som kan göra en grå tisdag till härligt skimrande och färgglad passar bra på en färgstarkare restaurang. I livets blombukett så tror jag att blanda in nåt oväntat då och då. Saker är till för att upptäckas.



4 kommentarer:

  1. mmmm....låter helt underbart härligt
    Känslan smittar mig
    kramar
    Emma

    SvaraRadera
  2. Jag åt jamaicansk på ett 40-årskalas. Mums!

    SvaraRadera
  3. Var på Back A Yard i höstas - en upplevelse, testade faktiskt getgrytan som var god!

    SvaraRadera
  4. spånnande med jamaicansk mat :D
    ha en finfin helg!

    kram

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen