torsdag 26 januari 2012

Stjärnströssel i form av snö..

.. dalar från himlen och jag är lycklig där jag vandrar på min väg i livet.

Jag har just fått ett telefonsamtal där jag fått reda på att jag vunnit en utlottning där vinsten är 25% rabatt på valfri utbildning hos Coachwalk. Vilken lycka. Jag har ett sug efter att vidareutvecklas som coach och har sneglat på en del av deras utbildningar och nu kommer jag att kunna välja en och få den till ett billigare pris.

Jag minns hur jag tänkte när jag skickade mailet att jag tänkte att den här vinsten ska nog till mig och det skulle den uppenbarligen. Sen "glömde" jag bort det och det dök upp i tanken för några dagar sedan men försvann igen. Idag kom samtalet och jag tror att hela min glädje lyste upp hela min väg där i snöfallet. Det gäller att våga önska och tro på att allt det du önskar kan du få. Vardagsmagi och vardagslycka en dag i Januari. Tack livet.


Edward Monkton)

7 kommentarer:

  1. Grattis!! Lyckliga gatan visar sig när man minst anar det... Fin present!

    SvaraRadera
  2. Grattis vad kul! Varmaste kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis! Priset gick verkligen till rätt person :-)

    SvaraRadera
  4. Det är det som är svårast för mig...t i l l i t.

    Att tro att det finns en framtid och att den dessutom skulle kunna bli glädjefylld...
    Å andra sidan har jag lätt för att glädja mig åt det lilla, i nuet.

    Grattis och Lycka till med Vida(re) utveckling!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Men HEY...grattis...dt är du verkligen värd
    Stor kram i vinterfina fredagen
    kram
    emma

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS!!!! :-)

    Kramar från Veronica

    SvaraRadera

Å vad jag blir glad när någon tar sig tid att skriva en fundering.. Tack så mycket och välkommen åter! Kram från lilla Vida i stora världen